'(U)

japp, jag erkänner att jag är väldigt, väligt känslig och kan gråta åt minsta lilla. Men jag är ändå starkare än någonsin!
Men det värsta kommer på kvällen, när man ska sova..
jag kommer aldrig, aldrig förlåta dig. Jag fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna detta. Varför kan man inte bara tala sanning från första början? Säga vad man tycker och sedan stå för det! 
Jag förstår mig inte på vissa människor. Fyfan säger jag bara.
Nej jag saknar inte dig, jag är så sjukt arg och sur och allt man kan vara så det finns inte!
Jag vet nästan helt säkert att du inte läser detta men det kanske är lika bra för du skulle ändå bara skrattat..
" Haha hon gick på det ! " ja ungefär sådär. 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vara glad eller ledsen. Jag tror inte jag har fattar riktigt än.. 
Kommer nog aldrig förstå varför, varför gjorde du så mot mig? varför varför ?? 
Hur jävla mycket har inte jag kämpat för dig, hur många gånger har inte du sårat mig? Helt sjukt ! 
Ska det behöva vara så här varje kväll, att man inte kan sova för att massa tankar snurrar i huvudet hela tiden. Frågor som jag aldrig kommer få svar på. Jag orkar inte ! 
Fråga mig inte varför jag skriver detta för jag vet att det inte är speciellt kul att läsa. Men jag måste skriva av mig, känns lite bättre då. 
Jag är inte ledsen längre , jag är bara så sjukt förbannat jävla arg !!!!!!! Det kokar......
Jag önska att du själv kunnde få all den här skiten över dig. Så du får känna hur det känns. För du har sårat så många, det vet jag att du har. Spela inte dum, jag vet att du vet.. 
Jag skulle kunna skriva precis vem personen är men jag är inte sån. Ingen annan än dom som redan vet behöver veta. Men du vet vem du är men jag har ingen aning om vad du tycker. Men det är lugnt jag vill inte veta. 
Du får ha det så jätte bra i ditt liv och hoppas att du tjänar på allt du gjort!
Att du mår bra och är stolt över att vara den du är. För det hade inte jag varit.. 
Aldrig, aldrig att jag skulle kunna göra så mot någon. För jag skulle mått så sjukt dåligt att jag inte längre ville leva. 
Men är man en kåtbock som dig så tänker man ju inte så mycket.. 
Ja det var nog allt !

 


puss / celia


Kommentarer
Postat av: jimmy

Söt du är :)

Fin blogg, kommer nog att besöka den fler gånger :)

2009-08-18 @ 12:12:30
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0