torsdag med isabella !

Godkväll !

Måste bara berätta en sak. När jag och Isabella hade varit i stan en stund tog vi 1an för vi skulle till torpa och sola. Då kommer det en jätte skumm gubbe, och alla som känner mig vet ju hur rädd jag är för såna..
Iallafall jag la märke till att han inte hade några skor på sig, han gick helt barfota. Isabella stod och pratade med några hon kände och jag stod en bit bort, ganska nära honom. Så kommer våran vagn och vi går på. Då säger han hejdå till oss men han följer efter oss in i vagnen och sätter sig lite framför.  Hela tiden håller han koll på oss. Vagnen stannar vid en hållplats och han säger hejdå, äntligen tänkte jag. Men nej han gick inte av, han gick istället fram till mig och jag fick verkligen panik. Sen när han kanske är 10 cm från mitt ansikte sträcker han fram en tändare och säger varsegod ta den. Nej tack säger jag och känner hur snabbt mitt hjärta slår. Ta den annars slår jag pannbenet av dig! Okejokej säger jag och tar emot den. Sen sitter jag där med en blå tändare i handen och kan inte röra mig, hela jag skakade. Och brevid mig sitter Bella lika rädd som mig. Han står kvar brevid mig, som om han inte vill att jag ska gå. Då skriver Bella ett sms till mig och säger att vi ska gå längst fram i vagnen och det gör vi. Sen slänger jag tändaren, rädd för att han ska se. Vi går fram till han som kör och berättar att det sitter en helkonstig gubbe bak i vagnen, så han går dit och säger till honom. Jag och Bella hoppar av vid olskroken och vagnen fortsätter köra, med honom i. Tack och lov !
Vi sätter oss ner och väntar på nästa vagn, helt skakig var jag. Jag har världens forbi för såna gubbar, jag får panik så fort jag ser en fullegubbe eller något liknande. 
Efter vi hade solat åkte jag hem till mig och Isabella åkte hem till sig. Hela tiden påväg hem var jag rädd att han skulle komma tillbaka.. 
Aja nog tjatat om det. Imon blire Nrj med Hannah och Isabella, älskar er mest tjejer ! 
nu ska jag äta lite, godnatt. 




kärlek // j celia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0