tisdagen den tjugofemte

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft annat för mig. 
Igår var den första dagen på gymnasiet, munkebäck. Vi gjorde inte så mycket, mest upprop och sånt. Men jag kände nästan direkt att det inte var någonting för mig.  Skolan och lärarna var det inget fel på, men klassen. Så förhoppningsvis ska jag byta till ett gymnasium på tjörn. Från Media till turism, men det är gött! 
Så idag är jag hemma, ska träffa Isabella senare idag annars ska jag inte göra något speciellt. Imorgon ska jag ta min sista spruta, för livmoderhalscanser. Det är tre stycken totalt. Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu men skriver mer ikväll skulle jag tro. 
Nu ska jag äta. 

 kärlek/ josephine

Kommentarer
Postat av: filly

min josse (L)

2009-08-26 @ 21:10:03
URL: http://fillysnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0