tiiiiisdag

Hej alla fina!
Idag har jag varit på stan med min lilla farmor, hon är bäst!
Fick ett par jeans från bikbok två tröjor och en jeansjacka från gina. Skulle egentligen träffat flajjsanbajjsan en stund idag också men det blev ändrade planer, attans! Men vi får ses på torsdag istället. Sen var jag med min kära vän Linnea som alltid, blev ni förvånade? haha. 
Vi gjorde inte så mycket, cyklade en sväng kulkul. Idag har jag skrattat sönder mig. Det går inte att kolla på Linnea utan att man skrattar, jag dör! 
Hon tror nog att hon är en hund eller något, för aj vad hon bitts! Voffvoff. 

Idag är det den 18 Augusti och det betyder att världens bästa Hannah fyller år ! 
älskar dig massa hjärtat (L) 
du är luften jag andas, aldrig utan dig. 
Hoppas du haft en toppen dag för det är du värd! 

Imorgon ska jag träffa Isabella, fan vad hon är bra!
Hon ska shoppa och jag ska kolla på, få se hur det går.. haha. 
älskar dig hjärtat! 

skriver kanske senare annars hörs vi imon. Nu ska jag duscha sen ska jag äta.

Slängen in en liten bild på dagens outfit inte den bästa bilden men det får gå. 


 vitt linne - Gina
tröja - Gina
jeans (replay) - från pappa 
halsband ( syns inte så bra) - från mormor 

kärlek // jjjjjjose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0