no women no cry !

Har du någonsin kännt dig riktigt sviken och otroligt sårad? Isåfall vet jag precis hur det känns!
Det ända dagarna består av är tårar, tårar och lite mer tårar. Spelar ingen roll hur kul man försöker ha det allt blir bara skit ändå!
Även om jag har vänner som verkligen bryr sig och som verkligen vill att jag ska må bra så går det inte att sluta tänka på det som hänt. Orden lixom ekar i huvudet på mig. "Jag älskar dig" "Det är det här jag vill snälla tro mig ! "  gaaaaah. 
I wanna be freeeeeeeee ! :'(
Det funkar inte så jätte bra att kväva gråten med kudden, jag har försökt! Det hjälper inte heller att lyssna på musik på högsta volym, det gör det bara värre. Jag har försökt med allt. Jag har tillochmed försökt att tänka att det aldrig har hänt. Men det är nog det svåraste, för det som har hänt har hänt.. 


säg aldrig; jag älskar dig

 

ifall du egentligen intemenar det.

 

prata aldrig om känslor,

 

ifall det inte finns där.

 

ta aldrig min hand,

 

om du ändåkommer släppa den.

 

säg aldrig att duska,

 

ifall du inte har planeratatt börja.

 

titta aldrig i mina ögon,

 

ifall allt du sägerär en lögn..

 

I tried so hard,finns ingenting mer att göra! </3

 

pözzz & en stooor kram / J


Kommentarer
Postat av: linnea

asså vem är du ?

2009-08-09 @ 19:10:26
Postat av: anonym

albert var inte bra för dig linnea....jag blev skitchockad när jag hörde vad han hade gjort..du kmr hitta någon bättre Jag LOVAR. jag finns där för dig. I PROMISE

2009-08-11 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0