mina hjärtisar

Hej igen ! 

Jag fick bara såhär lite lust att skriva hur glad jag är att jag har världens vackraste underbaraste och absolut bästa tjejer i mitt liv. Vet bara inte hur jag ska få dom att förstå det, men jag gör ett försök. 
Linnea Hellström, Hannah Gärdfors, Isabella Gunnarsson, Felicia Stehr. Ni är mina närmaste vänner och jag finner inte ord för hur tacksam jag är över att ha er vid min sida. Jag har hellre få äkta vänner som jag verkligen kan lita på än många vänner som jag inte vet vart jag har dom. Ni är luften jag andas, allt det där man behöver för att överleva. Jag älskar er mer än jag älskar min familj. Det är sanningen. 
" Vänner är den familj man själv väljer" 
Jag mår så bra i eran närhet. Hoppas verkligen att ni förstår hur bra ni är, så underbara på alla sätt. 
Jag kommer aldrig lämna er, ni finns med mig hela tiden. 
Jag går aldrig isär när jag går med er!
pluttisar. 

   

Kommentarer
Postat av: linnnea<3

awwee va fiin du är älskling, ja glömmer dig aldrig !!! jag älskar dig(L)

2009-08-19 @ 08:38:20
URL: http://hellstromcelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0