min dag ! (L)'

Idag vaknade jag vid nio,gött! hatar att sova länge, fråga inte vad det är för fel på mig. 
Lyssnade på hög musik och bara chillade, sånt man gör när man är hemma själv. Förlåt alla söta grannar om jag väckte er, men dom flesta har nog börjat jobba nu. Tog en buss som gick 10.50 och möte Isabella i stan. Hon shoppade kan man säga! Tråkigt nog kunde jag inte köpa något eftersom jag inte hade några pengar, men nästa vecka då fan. Köpte present till älsklings Hannah också, så hon fick komma senare. Mötte henne vid ett och vid tre eller något kom Gustaf också. Hannah fick världens finaste present av Gustaf, så söta är dom! 
Efter att ha varit i stan nästan sex timmar så sa vi hejdå till Bella och jag Hannah och Gustaf åkte hem till mig en stund. Vid åtta eller något mötte vi Bella utanför henne och så åkte vi till torpa för att sola, så skönt!
Bella hade även med sig kläder till mig och Hannah som hon hade tröttnat på, tack så jätte mycket hjärtat!
Efter solningen åkte Bellis hem till sig och jag och Gustaf följde med Hannah hem en stund. Vi åt lite sen så kollade vi igenom kläderna som vi fått av Bella. Bytte lite gjorde vi också hihi. Sen tog jag och Gustaf bussen hem, och nu ligger jag här i sängen helt ny duschad och ska snart sova. Hade tänkt att jag och Linnea skulle ta en titt i den nya Netto affären som öppnar här imon, klockan åtta! gäsp. Och varför Netto av alla affärer som finns? Billig skit! Men varför klaga, finns ju inte så många affärer här om man ska säga så.. 
Yesyes, slänger in en dagens outfit och några bilder från dagen också :) 





jeansjacka- ginatricot
vitsvart tröja - ginatricot
Svarta leggins - bikbok 
väska ( friis&company) någon affär i öland

   



pössssssar // josäphine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0