love

chacha!!!
Nu är de kväll, igen.
jag hatar kvällar, vet inte varför de är bara så tråkigt,!!
jag är typ små irreterad på allt, för de första vill jag verkligen inte börja skolan, för de andra vill jag ha långt hår, för de tredje vill jag ha nya kläder, för de fjärde vill ja bli brunare.
inget av de har jag ..klart kläder har väl alla men jag vill ha mer mer och ännu mer  , hahah !!
det är inte så många som läser den här bloggen tror ja inte men ni som gör de Snälla fortsätt, annars är de ingen ide att jag och josephine skriver, men vi gör de för nöjjets skull såklart:)
de känns som jag bara skriver och skriver och skriver, men va FAN ska man göra , de finns inget att gööra, hos mig iallafall ..!
Imån vettjafan inte vad ja ska göra,
kanske förbereda mig inför skolan kanske :)
Men nu ska ja fixa mig inför kvällen!

Hej puss ses // linnea (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0