kväll!!<3

Heejjj älsklingar!!
Nu är de åter kväll, fyy!
idag har jag jag verit en duktig flicka ska ni veta, jag har rensat min garderob. och har slängt hur mycket som helst!
efter de cyklade jag och jose ut en sväng. haha vi cyklade ner för en backe och helt plötsligt va vi inne i en vidioaffär och pekade ut exakt varje film vi har sett i våra liv!! tahaha..
Sen cyklade vi tillbaka hem till jose och satte oss och nörda framför datan,,,,sen gick vi ut igen och tog massa bilder som inte blev alls bra, haha!! ni vill nog inte se dom:)
Sen gick jag hem till mig och hon gick två trappor upp till sig,
de är så himla bra att vi bor grannar tycker jag,
imorn ska ja slinga mitt hår och efter de ska ja kanske träffa mina favoriter felicia och olivia (L)
älskar er så himla mycket gummor!!
nu ska ja kolla på mtv,,, go kväll, haha<3

 
kyssar //linnea


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte redan sett det, så är du utmanad på min blogg! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

2009-08-18 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0