HEEEJ

God morgon mina fina !!
igår va de fett najjss på nrj, så himla mycket folk. men de är så jävla roligt, speciellt när olivia och felicia är med,HAHAH(L)
efter nrj ville jag dra till en kompis men olivia och felicia ville träffa ngn jäkla jon. så vi väntade en stund och sen ville han typ träffa olivia, så han ringde haha, hon tyckte de va sååå pinsamt så hon sprang rraakkkt ut i vägen till spårvagen och hoppade på den , haha så vi drog till min kompis och men vi åkte för långt med vagnen så vi va tvungna att gå typ as lång, plus att olivia hade skoskav, HAHAH hon är såå rolig(L)
nu ska jag ducha, ja skriver mer sen ,

Kommentarer
Postat av: Petter

Vilka snygga ben du har:) WOW:)



Kram från Petter

2010-06-13 @ 16:09:00
URL: http://tjanapengarpainternet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0