Cha cha ! ;D

Kom precis ut från duschen, finns nog inget skönare än att vara ny duschad och ren!
Har varit på liseberg med Linnea älskling en stund. Helt sjukt vad många minnen vi har tillsammans. Minns inte ens hur vi lärde känna varandra, hur vi blev så tajta lixom , haha. Yesyes hon är bäst!
Var på stan idag också, utan att köpa något, nästan så att jag fick panik.. " Den där vill jag ha, och den där! " Gaaaaah. 
Men imon drar jag till stan med världens bästa farmor hihi. Kommer alltid hem med något. Sa någon bortskämd? ne bra. 
Juste ja, jag har blivit duktig. Har slutat ätat godis, helt ärligt så blir jag faktiskt äcklad av det! Och platat håret har jag också slutat att göra, eller iallafall för stunden. Ska försöka att inte göra det på en månad, för oj vad man sliter på håret. 

Nu är det bara några få dagar kvar tills skolan börjar, känns så konstigt. Att börja om på nytt, fast ändå riktigt skönt!
Ingen mer Kärralund, inget mer spring i korridoren, inget mer snack vid skåpen. Lite sorgligt faktiskt. Men nu är det gymnasiet som gäller, nya människor , allting är helt nytt. Det kommer bli bra, det känner jag på mig. Ingen idé att oroa sig. 
Men vad ska man göra nu dom sista dagarna på sommarlovet? Det skulle inte vara helt fel att åka en vecka till Grekland och komma brun och fräsch första dagen. Men icke sa nicke blek och äcklig va det ja!
Näääääj nu ska jag sociala mig med alla söta på msn taha 

 
fick bli en gölli bild på mig & Idis 

pöööööööööööözzz // Josssääääääh 


Kommentarer
Postat av: JennieFrida

Kolla in denna tävling och var med och tävla du också :))



http://jenniefrida.blogg.se/2009/august/tavling-tavling-tavling-1.html

2009-08-17 @ 23:02:29
URL: http://jenniefrida.blogg.se/
Postat av: fille

ida & celia (L)

älskar er!

2009-08-17 @ 23:20:01
URL: http://fillysnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0