Borta bra men hemma bäst!

Life goes on, jag börjar om på nytt!
Kom precis hem från en underbar vecka på Öland. Ocht tro det eller ej men jag mår bättre än någonsin! 
Har börjat tänka i andra banor, allt går om man bara vill. 
Positiva tankar, positiva tankar! 
Jag har världens bästa familj med en bråkig lillasyster i men oj vad jag älskar henne. Min farmor är nog den bästa som finns. Vet inte hur jag ska klara mig utan henne sen ! :( 
Jag älskar verkligen mina vänner, utan er är jag ingenting!!! Ni vet vilka ni är (L)
Sprid glädje, visa kärlek. Imorgon kanske det är försent! Jag vet själv hur det känns att bli sårad, jag vet hur tårar smakar. Men fastna inte, stanna inte upp, gå vidare. välj den väg som du tycker känns bäst. Det viktigaste är att du följer ditt hjärta. Men kom ihåg, äkta vänner sviker inte! 
Ingen mår bra av att göra någon ledsen, eller? 
"Behandla alltid andra som du själv vill bli behandlad!"
                      

mycket kärlek / Josephine celiaaaaaaa 

Kommentarer
Postat av: linnea (L)

varför är du den sötaste på jorden? <3

2009-08-16 @ 20:50:35
Postat av: jjjjjjjjjose (L)

man blir som man umgås men jag kan inte direkt hålla med dig om att jag är sötast på jorden, nejnej långt ifrån!

du är sötast ! (L)

2009-08-17 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0